Workshopleidster Renata aan het woord

Beste dames, enthousiaste creatievelingen,

Het duurt nog even, maar voor je het weet is er weer de clubdag van Sancho.

Een dag met heel veel creatievelingen met allemaal dezelfde passie: Naaien!!

Want dat is het voor mij, een passie. Ik vind het te gek om te doen. Niet alleen in mijn vrije tijd, maar ook op mijn werk ben ik te vinden achter de naaimachine… en ik vind het heerlijk!!

Het zelf maken, het eigen maken, het perfectioneren, het mooier maken… enz … enz …

Op de clubdag worden er altijd workshops gegeven en gevolgd. Dat maakt die dag ook zo leuk. Je kunt je opgeven om een workshop te volgen, maar ook om een workshop te geven.

En daar ga ik het even met jullie over hebben.

2 jaar geleden ben ik gevraagd om een workshop te geven;

* Het gebruik van Paspel/Pipingband*

Zoals de meesten van jullie wel weten, vind ik dat band te gek om mee te werken en ik verwerk het ook in bijna al mijn projecten…

Toen zei ik nog even nee, want ik wilde eigenlijk zelf wel genieten van workshops…. maar vorig jaar zei ik JA. Ik ging ervoor….!

Spannend, dat wel, want je wilt de dames inspireren, iets leren en je hoopt dat ze het allemaal leuk vinden. …… Ik ging nadenken ………

Ik bedacht iets, iets wat leuk is om te hebben, om te maken, maar vooral om datgene ook goed te leren….

En dit werd het:

WORKSHOP PASPEL/PIPINGBAND *door Renata de Rover*

Voorblad workshop pipingband (1)

Ik maakte daar een hele uitgebreide foto-beschrijving bij, zocht de materialen erbij, maakte er een leuk pakket van.

werkbeschrijving 1

Natuurlijk was ik op de clubdag best zenuwachtig, want vinden de dames het leuk? Praat ik niet te veel? Laat ik genoeg zien? Gaat het iedereen lukken?
Geslaagd! Kan ik zeggen…. Wat was het een leuke dag. Allemaal leuke dames die graag mijn verhaal/uitleg/enthousiasme wilden horen over paspel/pipingband….!!
Iedereen ging met een leuk, nuttig speldenkussen naar huis, waren een ervaring rijker en gingen thuis ook aan de slag om het leuke band te verwerken in wat ze maar wilden….Te gek toch???!!

Voor aankomende clubdag zijn jullie nodig dus!! 

Voor een geslaagde clubdag heb je workshopleiders nodig ; Laat zien wat je in je hebt en wat je passie is…..er is vast iets waar je goed in bent, waar je van houd…..want dan kan je het goed overbrengen aan anderen… 

Het is toch hartstikke leuk om jou kennis en enthousiasme te delen met anderen?? Er valt nog genoeg te leren……dat heb ik zelf ook. 

Ik zal 1 dagdeel mijn workshop geven en het andere dagdeel zal ik bij iemand anders ervaring opdoen…  

Ik heb er zin in, jij ook?  

Geef je dan op en zorg dat je een goede workshop kan geven…….want zonder jou geen geslaagde clubdag! 

Lieve groetjes van een enthousiaste creatieveling, Renata de Rover.

 

 

Geef een reactie

